SKWID - Reisverslag uit Uden, Nederland van minouche mars - WaarBenJij.nu SKWID - Reisverslag uit Uden, Nederland van minouche mars - WaarBenJij.nu

SKWID

Door: minouche

Blijf op de hoogte en volg minouche

24 April 2006 | Nederland, Uden

En het leren gaat door....

net terug van een vierdaagse cursus van VSO; Skills for Working in Development.
Erg zware en lange dagen, vooral ook doordat alles in het Engels was. Maar ik heb echt ontzettend veel geleerd...

Hoe moet je omgaan met conflicten en corruptie, op welke manieren kan je mensen in ontwikkelingslanden feedback geven, hoe organiseer je workshops en facilitaties, tegen welke culturele problemen kan je aanlopen etc. etc. Heel veel zelf doen, rollenspelen, theoretische sessies.
Erg nuttig dus!

Ik weet inmiddels dat er op 9 september een jongen uit Nederland ook naar Eritrea gaat. Ook hij zal in het onderwijs werkzaam zijn. Fijn om met iemand je voorbereidingen te kunnen bespreken.

Dat zijn de meest recente ontwikkelingen en voorbereidingen op mijn reis geweest. Het komt iedere keer dichterbij en ik krijg er meer en meer zin in, maar spannend blijft het ook!!

Groetjes Minouche

  • 25 April 2006 - 11:40

    Ilse:

    spannnennnnnnd!

    Wanneer vertrek je precies?
    Had je nog geinformeerd of wij jou wel 2 jaar kunnen missen? HI HI HI
    Groetjrs Ilse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Uden

minouche

ontwikkelingswerk in Eritrea, dat is wat ik vanaf september twee jaar voor VSO ga doen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 16822

Voorgaande reizen:

08 September 2006 - 09 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: