zichtbare ontwikkelingen - Reisverslag uit Uden, Nederland van minouche mars - WaarBenJij.nu zichtbare ontwikkelingen - Reisverslag uit Uden, Nederland van minouche mars - WaarBenJij.nu

zichtbare ontwikkelingen

Door: minouche

Blijf op de hoogte en volg minouche

23 Mei 2006 | Nederland, Uden

inmiddels zijn de eerste veranderingen op weg naar Eritrea zichtbaar; sinds vandaag heb ik geen auto meer. Die is terugverkocht aan de Fiat. En gelukkig hebben zij mij financieel geholpen, zodat ik niks meer hoefde af te betalen. Vanaf vandaag is de fiets dus mijn trouwe vriend!
Verder heb ik mijn huis opgezegd per 1 juli. Ik trek 2 maanden bij mijn ouders in. Fijn dat dat kan. 24 juni echter worden al mijn meubeltjes al opgehaald, en omdat ik nu wel veel tijd heb en over een week niet meer, ben ik alles al in dozen aan het inpakken. Mijn huis is behoorlijk kaal, maar ja, dan kan ik vast wennen aan een wat soberder leven...
Gelukkig is er ook een totaal nieuwe ervaring bijgekomen die me veel energie geeft...MOTORRIJDEN!!!!! Heb mijn eerste les gehad en vind het echt super leuk. Wel spannend hoor, maar dat zal wel wennen.
Ook qua werk is de grootste stap gezet en neem ik per 1 september ontslag. Als ik weer terug kom zien we wel verder.

Het begint echt enorm te kriebelen nu september steeds dichterbij komt! Nog even en dan....kijk er erg naar uit.

Groetjes Minouche

  • 24 Mei 2006 - 14:04

    Papa:

    Fijn, een afwashulpje in huis!

  • 27 Mei 2006 - 07:23

    Illie:

    Echt superspannend! en wie had dat gedacht: minouche op de motor!!! hahaha, nog niet te veel inpakken, anders wordt het wel erg lang wachten...

    Als je ooit een auto nodig hebt, kun je bellen he?
    Ilse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Uden

minouche

ontwikkelingswerk in Eritrea, dat is wat ik vanaf september twee jaar voor VSO ga doen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 16818

Voorgaande reizen:

08 September 2006 - 09 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: