C'est la vie! - Reisverslag uit Uden, Nederland van minouche mars - WaarBenJij.nu C'est la vie! - Reisverslag uit Uden, Nederland van minouche mars - WaarBenJij.nu

C'est la vie!

Door: minouche

Blijf op de hoogte en volg minouche

16 Oktober 2006 | Nederland, Uden

inmiddels een maand verder, gaat het met mijn gezondheid een stuk beter. Uit de onderzoeken is gebleken dat mijn PDS inderdaad de spelbreker is geweest. Op dit moment is werken in een ontwikkelingsland geen optie meer voor mij (of beter mijn lichaam). Of dat ooit wel weer kan.......? Geen idee.

Sinds vorige week ben ik weer aan het werk. Althans aan het invallen binnen de SKOGU. Dat bevalt me nu prima.

Ik bekijk van dag tot dag hoe het gaat en dat voelt goed aan. Ik zie wel wat er op mijn pad komt.

Bij deze wil ik iedereen nog maar eens heel erg bedanken voor alle steun en lieve wensen. Dat heeft het een stukje makkelijker gemaakt om weer de draad op te pakken.

Tenzij er heel erg spannende dingen gaan gebeuren was dit voorlopig dan ook het laatste berichtje op deze site.

Groetjes en wie weet tot ziens,
Minouche

  • 17 Oktober 2006 - 13:05

    Oom Joop:

    Fijn, dat je in Nederland weer een goede gezondheid hebt gekregen! Want PDS in ontwikkelingslanden is geen goede reisgezel. Maar nu moet je maar denken, dat je op 18 oktober lijfelijk aanwezig kan zijn bij de verjaardag van je moeder. Je moeder en natuurlijk je vader, je broer en jij alvast van harte gefeliciteerd, ook namens tante Margreet. Maak er met het thuisfront een leuke dag van.

    Oom Joop en Tante Margreet

  • 18 Oktober 2006 - 07:02

    Leonie:

    Hoi Minouche

    Gelukkig gaat het weer wat beter met je en wat fijn dat je weer een beetje aan de gang bent met het werk, we wensen je het allerbeste toe en wie weet tot ziens...............groetjes leonie en een dikke knuffel van Esli

  • 20 Oktober 2006 - 14:34

    Pieke:

    hoi minouche,
    fijn dat het weer een beetje gaat.
    groetjes pieke

  • 23 Oktober 2006 - 08:40

    Ely Pennings:

    Hallo Minouche

    Fijn dat het weer wat beter met je gaat. Het allerbeste en inderdaad wie weet tot ziens.

  • 23 Oktober 2006 - 09:06

    Miranda:

    hoi minouche
    fijn dat het weer beter met je gaat,en zelfs weer aan het werk bent.we hopen je nog eens te zien.heel veel groetjes en een kusje van thomas

  • 23 November 2006 - 10:24

    Leonie:

    Hoi Minouche

    Esli kwam pas weer helemaal opgewonden thuis ze had jou weer gezien,fijn dat het weer gaat en succes met alles
    groetjes van ons en speciaal van Esli

  • 18 Januari 2008 - 17:06

    Bertje:

    Heel veel suc7!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Uden

minouche

ontwikkelingswerk in Eritrea, dat is wat ik vanaf september twee jaar voor VSO ga doen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1555
Totaal aantal bezoekers 16809

Voorgaande reizen:

08 September 2006 - 09 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: